Tanie noclegi blisko morza w Kołobrzegu

W tym roku byliśmy na wczasach w Kołobrzegu. Zawsze wybieramy morze, jednak zawsze było to Półwysep Helski. Hel, Jastarnia, Jurata, czasem Chałupy. W Kołobrzegu jeszcze nie byliśmy. Postanowiliśmy dać mu szansę.

Niedrogie nocowanie blisko morza w Kołobrzegu

noclegi w kołobrzegu blisko morza tanioZaczęliśmy od szukania noclegu. Na urlop chcieliśmy jechać na początku sezonu, więc noclegi jeszcze były w dość korzystnej cenie. W pisaliśmy w internecie – noclegi w Kołobrzegu blisko morza tanio. Udało nam się znaleźć nocleg nad samym morze, cena była znakomita. Nasz budżet nam podziękował. Pojechaliśmy głownie po to, by plażować, dlatego szukaliśmy noclegu blisko morza. Na miejscu okazało się, że oprócz morza Kołobrzeg oferuje mnóstwo innych atrakcji. Pierwszy dzień spędziliśmy na odpoczynku nad brzegiem morza. Następnego dnia padał deszcz postanowiliśmy więc wybrać się do Muzeum Oręża Polskiego. Obiekt powstał w 1963 roku i od tamtej pory kolekcja wciąż jest rozbudowywana. Było tam wiele zabytków z czasów II wojny światowej, m.in. Enigma. Podziwialiśmy też wraki samolotów wydobyte w ostatnim czasie przez nurków. Przed muzeum stoją czołgi, transportery opancerzone i wyrzutnia rakiet. Mój partner był szczęśliwy jak dziecko! Kontynuując klimat militarny wybraliśmy na ORP Falę. Przewodnik opowiedział nam wiele ciekawych rzeczy o tym okręcie kołobrzeskiej straży granicznej. Oczywiście byliśmy na molo i zrobiliśmy sobie zdjęcia na tle pomnika rybaka i rybaczki. Jeden dzień poświęciliśmy też na wizytę w tężniach solankowych. Kołobrzeg to też znana miejscowość uzdrowiskowa.

Jak się okazało relaksować się można nie tylko na plaży. To piękne nadmorskie miasto oferuje całą masę atrakcji. Zachęca też do aktywnego spędzania urlopu – są tu aż trzy piesze szlaki turystyczne. Warto zahaczyć też o uzdrowisko.