Czy warto sprzedawać grubościomierze ultradźwiękowe?

 

Zastanawiałam się ostatnio nad tym, czy warto otworzyć własną firmę. Wielu z nas wie o tym, jak ciężko jest się utrzymać na rynku, a oferowany produkt czy usługa musi być czymś oryginalnym, na co społeczeństwo zwróci uwagę. Stwierdziłam, ze najlepszym pomysłem będzie sprzedaż urządzeń pomiarowych między innymi grubościomierzy.

Grubościomierze ultradźwiękowe – czy to się opłaca?

przenośny grubościomierz ultradźwiękowyTo, że jestem kobietą nie oznacza, że nie znam się na technice, fizyce i urządzeniach. Grubościomierze nie są mi obce, ponieważ korzystałam z nich podczas badań do mojej pracy inżynierskiej. Wiem również, że jest bardzo mało firm, które to zajmują się tego typu usługami sprzedażowymi, co będzie mogło mieć wpływ na korzyści finansowe. Istnieje kilka rodzajów grubościomierzy od najlepszych producentów. Zdaję sobie sprawę z tego, że bardzo ważna jest w tym przypadku reklama oddziałująca na klientów, którzy posiadają własne specjalistyczne firmy. To właśnie dla firm będzie skierowana moja oferta. Przykładowy przenośny grubościomierz ultradźwiękowy stosuje się w budownictwie i przemyśle, a jego zadaniem jest zbadanie grubości danego obiektu, elementu oraz wykrycia ewentualnych wad. W ten też sposób można zmierzyć kotły lub zbiorniki zbudowane ze stali. Wracając do reklamy – założę własny sklep internetowy, w którym klienci otrzymają dokładny opis urządzeń. Nie bez znaczenia będą również odpowiednie promocje. Można będzie zawrzeć współpracę z producentami i otrzymywać w ten sposób rabaty. Pomysł na firmę mam dobry, natomiast z realizacją trochę gorzej.

Najpierw będę musiała zaopatrzyć się w grubościomierze, aby móc je sprzedawać, a do tego potrzebna jest przede wszystkim odpowiednia gotówka. Być może dostanę dofinansowanie na rozwój firmy, ale o tym pomyślę dopiero za jakiś czas.

 

O autorze: Piotr